Jäsenedut

MLL:n jäsenenä saat Lapsemme-lehden neljä kertaa vuodessa sekä runsaasti valtakunnallisia jäsenetuja.

Liedon yhdistyksen jäsenenä pääset nauttimaan lisäksi paikallisten yhteistyökumppanien tarjoamista jäseneduista. Alla luetellut jäsenedut saat jäsenkorttiasi näyttämällä.

RAISPO

Itäinen Pitkäkatu 38-40, 20100 Turku

-15%  alennus normaalihintaisista pyörähuolloista, sekä lisäetuna veloitukseton nouto ja kotiinkuljetus huollettavalle pyörälle (lisäetu voimassa rajoitetun ajan)

www.raispo.fi

AITO hyvän olon kauppa Lieto

verkkokauppa

-10% alennus normaalihintaisista varastotuotteista koodilla MllLieto. Tilauksen voi tehdä verkkokaupassa, sähköpostilla lieto@aitokauppa.fi tai puhelimitse 040 661 6615. Noutopisteenä Liedossa toimii Q-kirjakauppa Lieto sekä K-market Ilmarinen.

www.aitokauppalieto.fi

LIEDON OPTIIKKA

Hyvättyläntie 4, 21420 Lieto

-20% alennus normaalihintaisista silmälaseista.  -15% alennus normaalihintaisista aurinkolaseista. Studiokuvauksiin 20 x 30 suurennos veloituksetta.

www.liedonoptiikka.fi

COCO kauneussalonki & komistamo

Simpukkatie 1 L 4, 21420 Lieto

-10€ alennus hiusten väriväripalveluista, sekä -5€ muista hiustöistä.

www.coco-ks.fi

Q-KIRJAKAUPPA LIETO

Karjatie 3, 21420 Lieto

-10%  alennusta normaalihintaisista askartelutarvikkeista.

www.qkirjakauppalieto.com

KUKKAKAUPPA TUULENSUUN KUKKA

Karjatie 5 B, 21420 Lieto

-10 % alennus normaalihintaisista yli 10 euron kukkaostoksista.

www.tuulensuunkukka.fi

EKOKAUNEUSHOITOLA KAROLIINA K

Hyvättyläntie 10,  21420 Lieto

-10% alennus hoidoista ja normaalihintaisista tuotteista.

www.karoliinak.net